موجب کمال خرسندی و افتخار است که این پل ارتباطی امکان تعامل میان شرکت ایران توحید و شما مشتریان گرامی را فراهم آورده است.

خانواده ایران توحید از بدو تاسیس هدف اصلی خود را جلب رضایت مشتریان از طریق حفظ کیفیت و تحویل به موقع محصولات مطابق با تعهد به مشتریان قرار داده و تا کنون که بیش از 34 سال از شروع فعالیت خود را پشت سر می گذارد کماکان بر این امر اصرار می ورزد.

در دنیای سراسر رقابت امروز که شرکت های داخلی و خارجی نهایت تلاش خود را جهت اختصاص سهم بیشتری از بازار به عمل می آورند، سعی ما همواره بر این بوده است که همگام با پیشرفت های حاصل شده و با استفاده از تکنولوژی های روز امکان تامین محصولات را بر اساس خواسته مشتریان فرآهم آوریم. در این راستا همواره فرآیندهای اصلی سازمان را با مشارکت و راهنمایی شرکتهای معتبر در دنیا به انجام رسانده و با وجود هزینه های گزاف برای سازمان و بحرانهای اقتصادی حاکم بر جهان بر این سیاست پایدار مانده ایم.

همچنین با استقرار سیستم های مدیریت کیفیت و با به کارگیری نیروهای تحصیل کرده و کارآزموده تلاش مینماییم تا بهره وری را در سطح سازمان افزایش داده و از امکانات و تجهیزات موجود بیشترین و بهترین بهره را ببریم.

مشتریان محترم، شما که با راهنماییهای خود و به روزآوری نیازهای خود بر اساس استانداردهای جهانی ما را در رسیدن به نقطه کنونی یاری فراوان داده اید، در ادامه این راه نیز ما را از پیشنهادات و توصیه های خود در هرچه بهتر بودن بهره مند نمایید.

مدیرعامل شرکت ایران توحید

تماس با ما

 
 

 

ورود